Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011



Αγαπητοί αναγνώστες,


πόσες φορές άραγε χαλαστήκατε για κάτι που δεν αξίζει? Εγώ πάρα πολλές.. και η μαλακία είναι οτι ενώ ξερεις ότι όσο και να σου λέει οτι θα αλλάξει μονό και μονό για σένα εσύ τον πιστεύεις γιατί οπως λένε η ελπίδα παιθενει τελευταία ακόμα και αν ξέρεις οτι σ'αυτήν την περίπτωση έχει πεθανει πρώτη πρώτη.. αλλά γιατί? γιατί το κάνουν αυτό? ποσό μαζόχες είμαστε όλοι? ΠΟΣΟ!? 




Είναι μερικές φορές που θέλω να τα σπάσω όλα εδώ..να πάω και να του πω "Άλλη δουλειά δεν έχεις? Γιατί μου γαμάς τι ζωή???" Και φυσικά η απάντηση είναι δεδομένη..."Εσύ φταις που κάθεσαι" Μάλιστα...και γαμό τις απαντήσεις...ελπίζω να πάθεις το ίδιο..να δεις πόσο πονάω που με έχεις στο περίμενε..αλλα μια μερα θα ξυπνισω και θα πω "Ε οχι..ο μαλακας τελος..καιρος να ζησω..ειμαι παιδι ακομα γαμωτο! "

"Τα παιζω ολα η τιποτα και βλεπουμε μετα..ολο και κατι θα γινει κατι γυριζει στο μυαλο μου και παλευει να βγει γιατι δεν ειναι κατι απ'ολα αυτα, δεν ειναι ποσοστα ολα η τιποτα μαγκα...ολα η τιποτα..αν οχι ολα..ΤΙΠΟΤΑ.!





"..Αλλά όσο κι αν με πονάς.. όσο κι αν μου τρως τη ζωη... όσο κι αν δεν ενδιαφέρεσαι για μένα.. εγώ θα είμαι εδώ.. γιατί ότι και να μου κανείς εγώ θα σε αγαπώ πάντα.. γιατί η αγάπη συγχωρεί..."


1 σχόλιο: